Ratatyöturvallisuus (TURVA)

150.00  (+alv. 24%)

Tavoitteet

Koulutuksen tavoitteena on antaa riittävästi tietoa turvallisista työskentelytavoista rautatiealueella sekä esitellä rautatieympäristö vaaroineen ja erityispiirteineen niin, että koulutettu pystyy työskentelemään rautatieympäristössä voimassa olevien turvallisuusohjeiden mukaisesti.

Kurssi sisältää perehdytyksen sähköratajärjestelmiin.

Sisältö

Ratatyöturvallisuuspätevyyden saamisen edellytys on hyväksytysti suoritettu ratatyöturvallisuuskoulutus.
Koulutus sisältö:

•perustiedot rautatiejärjestelmästä
•perustiedot sähköradasta
•rautatiealueella tapahtuvan työskentelyn vaarat ja työskentelyolosuhteet
•oman ja muiden turvallisuuden varmistaminen työskentelyssä
•rautatiealueella liikkumisesta ja työskentelystä annetut turvallisuusmääräykset ja -ohjeet
•toiminta onnettomuus- ja vaaratilanteissa

Ratatyöturvallisuuskoulutus (Turva) vaaditaan henkilöiltä, jotka liikkuvat ja työskentelevät valtion rataverkolla rautatiealueella ja sen läheisyydessä radanpidon töissä.

Ratatyöturvallisuuspätevyys (Turva). Koulutuksesta saa halutessa kuljettajien ammattipätevyyspäivä merkinnän 18.50 €

Tuotetunnus (SKU): Ratatyöturvallisuuskoulutus Osastot: ,

Tavoitteet

Kurssi sisältää perehdytyksen sähköratajärjestelmiin.

Sisältö

Koulutus sisältö:

•perustiedot rautatiejärjestelmästä
•perustiedot sähköradasta
•rautatiealueella tapahtuvan työskentelyn vaarat ja työskentelyolosuhteet
•oman ja muiden turvallisuuden varmistaminen työskentelyssä
•toiminta onnettomuus- ja vaaratilanteissa

Toimimme yhteistyössä ulkopuolisten koulutusten järjestäjien kanssa.

Koulutuksen hyväksytysti suorittaminen antaa Liikenneviraston Radanpidon turvallisuusohjeiden (TURO) mukaisen Ratatyöturvallisuuspätevyyden (Turva). Pätevyys on voimassa viisi (5) vuotta.

Koulutuksesta saa halutessa kuljettajien ammattipätevyys merkinnän joka veloitetaan erikseen 18,50 €. Kysy tarjous ryhmälle!

Koulutukseen ilmoittautumisen jälkeen peruuttamattomasta poisjäännistä veloitamme 90,00 € + alv. Peruuttaminen viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutuksen alkua.

Ratatyöturvallisuus (Turva)

Ei ilmoitettuja koulutuksia.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Ratatyöturvallisuus (TURVA)”