Erikoiskuljetusten liikenteenohjaus EKL

200.00  (+alv. 24%)

Erikoiskuljetusten liikenteenohjaus (EKL). Koulutuksesta saa halutessa kuljettajien ammattipätevyyspäivä merkinnän joka veloitetaan erikseen 18,50 € (alv 0 %)

Traficom laskuttaa osallistujalta EKL-kurssin viranomaismaksun 40 € (alv 0%)

Tuotetunnus (SKU): ekl Osasto: Avainsanat tuotteelle ,

Kuvaus

Erikoiskuljetusten liikenteenohjaaja EKL (täydennyskoulutus) 7.10 2023 klo. 08.00 alkaen.

Täydennys koulutuksessa kerrataan kattavasti asiantuntijoiden esittämänä Erikoiskuljetusten liikenteenohjaajan työhön liittyviä vastuita- velvotteita sekä työhön liittyvää lainsäädäntöä.
Koulutus sisältää seuraavia osioita:
erikoiskuljetussäädöksiä
oikeudet ja velvollisuudet
lupaehdot
erikoiskuljetuksen kuljettajana toimiminen
erikoiskuljetuksen liikenteenohjaus
poikkeustilanteet, vastuut
sillanvalvonta

Koulutukseen osallistujilla on oltava voimassa olevaa EKL- kortti sekä tieturva 1 pätevyys.
Koulutuksen hinta 200,00 € + alv sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalin sekä kahvitarjoilut. Lisäksi Traficom laskuttaa osallistujalta EKL-kurssin viranomaismaksun 40 € (alv 0%).  Korttimaksu laskutetaan myös kielteisissä korttipäätöksissä (liikennerikkomukset). Ammattipätevyys halutessa 18,50 €. Ruokailu veloitetaan erikseen.

Erikoiskuljetusten liikenteenohjaaja EKL

Ei ilmoitettuja koulutuksia.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Erikoiskuljetusten liikenteenohjaus EKL”